22 Temmuz 2010 Perşembe

Kanyon düşmüş!


Dün akşam metrodan indim Levent durağında. Daha ilk adımlarımda birşeylerin farklı olduğunu hissetmiştim.
İndiğim noktadaki merdivenlerin nereye gittiğini, istikameti biliyordum. Ama yine de kontrol etmek istedim ve birşey eksikti. Neydi, çözemedim.
Sonra merdivenleri çıktım ve o sırada fark ettim, yön levhalarında Kanyon yazısı silinmiş.
Hani ben abartıyorumdur diye düşündüm, yapışkanlı bir yazıyı niye söksünler ki... Düşmüştür o.
Ardından baktım, sonraki levhalarda ise ya yine DÜŞMÜŞ o "KANYON" yazan yapışkanlı harfler ya da üzeri beyaz kağıtlarla örtülmüş.
Aklıma iki şey geldi;
Ya Kanyon, metro çıkışlarındaki yönerge levhalarında, adının bulunduğu yere cingıllı garip birşeyler yapacak, böyle yanar dönerli KANYON yazıları felan... Ve bu sebeple adının yazılı olduğu noktaların okunmasını engelledi...
Ya da Ulaşım AŞ (metroların ve diğer bilimum ulaşım araçlarımızın işletmecisi) "Kanyon kardeş, biz levhalarımızda senin adını yayınlıyoruz, e bize reklam vergisi vermeyi düşünmüyor musun?" demiş olabilir.
Hmm, şimdi düşündüm de, pek sevgili belediyemiz, "Yön levhalarında alışveriş merkezi gibi ticari kuruluşların adının anılması, bilinirliklerine fayda sağladığı için haksız rekabete neden oluyor, işbu sebeple yön levhalarından isimlerinin derhal kaldırılması" gibi bir karara varılmış olabilir.
Bu merakımı orada cevaplayacak kimseyi bulamadım.
Bir şekilde ulaşacağım ama Ulaşım AŞ'nin bu hareketinin sebebi neymiş diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))