11 Nisan 2012 Çarşamba

Zormuş Erdal Abi olmak

Süper dizi Leyla İle Mecnun'a arada göz atıyorum. Hayatımıza İsmail Abi'yi soktu, Mecnun'u soktu, gıcık Leyla'ları soktu:)
Ama bir Erdal Bakkal var ki dağlara taşlara... Sinir ediyor tutumu, paragözlüğü...
Girişimci adayı bir arkadaşıma söz vermiştim, "sen planını yolla, KOSGEB için, ben göz atarım" dedim. Meğer iş fikri bir gıda işletmeciliği üzerine.
Tabloda boğuldum, gömüldüm, kafam dağıldı. Analitik birisi olmasam muhtemelen oturduğum yerde kalırdım.
Neyse, aştık durumu, teslim edilebilir şekle dönüştürdük, ama fark ettim ki, zormuş.
Zormuş kolay görülebilecek marketi koordine etmek. Kuruşlarla kârları ay sonunda birleştirmek, hesaplar kitaplar yapmak, çırağın harçlığını göz etmek...
Yorgunluktan bir ara dalmışım da hayal kurmuşum market gibi birşey işleterken...
Özür diliyorum, kolay sanıyordum.
Zormuş Erdal Abi olmak.
Hiç bir işin kolay olmadığı gibi, bakkal olmak da zormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))