10 Nisan 2012 Salı

Mutluluk, mutlu anların toplamıdır

Mutluyum:))))
Mutluluğumla sen de mutlu olabiliyorsan, arkadaşımsındır arkadaşım :)
Mutluluk paylaştıkça artan bir sermayedir.
Bir düşünün hemen, çevrenizdeki insanların mutluluklarıyla siz de mutlu olabiliyor musunuz? Onların başarılarıyla haz duymak, onların sevinçleriyle sizlerin gözlerinin dolması...
Bir liste yapabilirsiniz, benim var mesela aklımda :) Mutluluğumun doruk anlarında birilerini arıyorum ve sebepsiz yere mutlu oluşumu, sebepsiz yere onlarla paylaşıyorum ve mutlu veya mutsuz olsunlar o an, mutlanıyorlar :) Birisini mutlu etmek de beni daha mutlu ediyor. Repo faizli bumerang misali bir döngü :)
Yaşam koçu Derya Akkaya'nın bir sözüdür, "Mutluluk bir son değildir, ertelemeyin" der. "Mutluluk, mutlu anların bütünüdür"
Mutlu anlarınızın farkında olmanız ve artırmanız, yaymanız dileğiyle :)
Madem mutluluktan bahsediyorum, mutlu bir fotoğrafımı koyayım dedim :)

2 yorum:

  1. mutluluğun fotoğrafını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Aysel :) vaktiyle tatlı bir çocuktum :)))

    YanıtlaSil

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))