2 Nisan 2012 Pazartesi

Formüllerden benimkisi: Biz-Bir*2=BEN + O - Heveslerim

Kıskançlığı konuşuyorduk.
Ben söz gelimi Ayşe'den hoşlanıyorsam, onun güzelliğinden etkilenmişsem...
Ayşe olduğu gibi beni etkilemişken biz ilişkiye başladıktan sonra onu değiştirmek niye?
Onu değiştirdiğimde, ilk hoşlandığım Ayşe kalmaya devam edecek mi? Yoksa ben, "benim istediğim gibi" dürtükleme bir Ayşe'ye mi sahip olacağım?
Sahip olma demişken... Her insan, gittikçe artan bir bilinçle BİRLİK'ten bahseder, insanlarla, diğer canlılarla ve yaratıcısıyla... BİR olabilmek için BİZ olmak gerek, haliyle de bir ilişkide bulur kendisini.
Ama BİZ olabilmek için önce kendisinin BEN olması ve karşısındakinin de bir başka BEN (O) olması gerekmez mi?
Ben onda kaybolurken, sadece onunla ilgilenirken ne kadar kendim olabilirim? O da benim heveslerimle cebelleşirken ne kadar kendi olur?
Bir sohbet sırasında ağzımdan dökülenlerden aklımda kalanlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))