22 Temmuz 2010 Perşembe

Kurumsal mutluluk mu? O da nedir?


Aylar öncesinde merak etmiştim, kurumsallık sadece takım elbise, kravat ve despotik hiyerarşi midir? Eğlenceli bir kurumsal yapı söz konusu olamaz mı veya sadece Google gibi ultra üst sınıftaki, hayal edilen kuruluşlarda mı mümkündür?

Ayrıca, madem bir kurumdayım, neden bu kurum bir duyguyu yaşatmasın... diye diye bir proje hazırlamıştım. En azından tohumunu atayım hele demiştim. Mor İnovasyon koymuştum adını.
Hatta hayat amacı olarak belirlediğim nohutun da logomda mor olmasının sebebi, bu projeydi.
Neyse efendim, eş zamanlı olarak Kurumsal Mutluluk Zirvesi adıyla, sevgili eğitmenlerimden Timur Tiryaki de konuşmacı olacağının duyurusunu yollayınca ne kadar sevinmiştim. Zira Timur, benim hislerime en yakın insanlardan ve onun işaretini almak çok hoşuma gitmişti.
Hatta o sıralarda kurumsal koku isimli bir projeyle karşılaşmıştım ve işbirliği düşünmüştüm, ancak düşünmediler ki mailime bile cevap vermediler:)))))
Ancak ne kadar hoş olsa da, bu projeden daha ateşli bulduğum çalışmalardan mıdır bilmem, Mavi İnovasyon gibi çalışmalara yoğunlaşmış ve bunu rafa kaldırmıştım.
Şu geçtiğimiz 3-4 günde ise, konuştuğum hemen hemen herkesle bu projeye geliyor konu. Zira dün buluştuğum, kendisini çok çok çok özlediğim eğitmenlerimden Esra Bener'le de buna değindik ve en kısa zamanda buna tekrar değinmeye niyetliyim.
Bu noktada her türlü geri dönüşünüzü beklerim:)

2 yorum:

  1. ...yeni kitabım bu konuyu kapsıyor...çok keyif alacağına eminim. kurumsal dünyaya bu konu ile ilgili çok şey anlatmamız gerekiyor. çok insanın ihtiyacı var... :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yorumu atlamışım:) şu an yayında olan Buda mı olsam CEO mu Olsam kitabında da, yeni yayınlanacak kitabında da bu konuda işe yarar bilgiler var:) Yakında bu blogta kitabının yayınını yaptığımızda okuyucular da görecektir:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))