14 Temmuz 2010 Çarşamba

Serpil için küçük, benim için büyük bir adım:)


Birkaç gündür yazamadım, ufak ufak toparlayayım.
Öncelikle Facebook'ta olsun, maillerle olsun ve burada kendini izleyici olarak kaydeden herkese teşekkür ederim. Beğenilen bir şey yapmak, onore etti.
Bu haz ağzımda güzel tatlar bırakmışken, size pazar günkü bir atölye çalışmamızdan bahsetmek istiyorum.
Brahma Kumaris Meditasyon ve Kişisel Gelişim Derneği'nin Şişli'deki merkezinde, bazı yazılarımda adını andığım Sevgili Serpil'in önderliğinde bir gençlik semineri verdik.
Aslında seminer de sayılmaz, atölye çalışması demek daha doğru olur. Bolca da sohbet ettik.
Konumuz 'kendine güven'di.
İlk olarak Haziran Ayı başında İstanbul Erkek Lisesi'nde, yine Serpil'in önderliğinde, drama adıyla gerçekleştirmiştik ve o çok keyifliydi.
Bu deneyimimiz ise bence daha da keyifliydi.
Ki esas keyif; az sayıdaki katılımcılarımız arasında kardeşimin de olması.
Tarif edemeyeceğim bir duyguydu bu. Hani normal şartlarda ne kadar bakışarak anlaşsak/ anlamaşasak da, ben birilerine birşeyler anlatıyorken, onunla gözgöze gelmek...
Hayatımda eşlik ettiğim ikinci workshoptu, kardeşimin ise beni ilk dinleyişiydi.
Sanırım zamanla konseptimizi daha da geliştirip daha da geniş kitlelerle paylaşabiliriz, belki Uluslararası Gençlik Kongresi'nde olur, ne dersiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))