9 Temmuz 2010 Cuma

Yeni bir kıyı tanımaya çalışırken, bugün okyanusu anlattı biri bana

Güya zekiyim, bir konuya, kendimi bile çürütebilecek, kendimden farklı yaklaşımlar getirebiliyorum...
Ama sonuçta "bir"im.
Bu ukala kısır döngüden ötürü, projelerimle ilgili büyüklerime ulaşmaya çalışıyorum.
Bugüne kadar randevu konusunda en erken geri dönen (1 gün sonra) bir iş adamından bahsetmek istiyorum: İhsan Elgin.
Kendisini 2009 Global Girişimcilik Haftası'nda Turkcell'in bir etkinliğinde dinlemiştim kısaca. Öyle uzun uzun birşeyler paylaşmamıştık, ancak aklımda yer etmişti, farklı gelmişti, yaratıcıydı, enerjikti, vs...(sonrasında İhsan Bey'in bu yaratıcılığına bir kez daha değineceğim)
Bu sabaha randevulaşabildik, öyle ki çok dakikti, bir yeni örnek daha olmuştu bana. Samimiydi, kendisini yukarı veya karşısındakini hor görmüyordu, seviyeliydi, sonuç odaklı olduğu anlaşıldığı gibi sizi de sonuca çekebiliyordu. Burada karakteri gibi ilgi alanları da gayet etkindi tabi ki. Süper bir mentorluk aldım diyebilirim, öğütler de cabası.
İhsan Bey'in sayesinde bugün, üzerinde pek de hakimiyet kuramadığım ikinci projemde çok büyük adımlar attım.
İnovasyon kültürüyle ilgili, aklımda ocak-şubat gibi yoğunlaşmak varken, bunu ekime, kasıma çekebileceğimi düşünüyorum artık.
Olumlu geri bildirimleri, farklı bakış açıları, yardımsever yaklaşımı için ne kadar teşekkür etsem az.
Umarım her iş fikri olanın başvuracağı işadamı da en az İhsan Bey kadar sıcakkanlıdır.

1 yorum:

  1. Doğru zamanda doğru yerde doğru insanla karşılaşmak... Bir değer üretmek için çabalayan insanların en büyük ihtiyacı.

    YanıtlaSil

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))