22 Temmuz 2010 Perşembe

Koçluk dediğimiz ne ola

Geçen gün yaşam koçluğu ve konuyla ilgili gerekebilecek önbilgileri zamanla, kendi ağzımdan paylaşmaktan bahsetmiştim.
Detaylıca web sitemde bulabilirsiniz. Ancak buraya da özet şekilde bir paylaşımda bulundum.
Yine de her şekilde aklınıza takılan bir şey olduğunda çekinmeden sorabilirsiniz:)

Yaşam Koçluğu nedir?
Sizi, sorunlarınızı kendinizin çözmenize teşvik ve motive eden, çok verimli bir iletişim dilidir.

Ne yaparlar, nasıl yaparlar?
Sizi sorununuzun özünü tespit etmeye teşvik eder, desteklerle cesaretlendirir, sorunlarla yüzleşmenizi sağlar ve yarına dair daha bir "kendim olma" sürecinde yanınızda bulunur. Aktif dinleme diye bilinen, etkili ve verim yaratıcı sorgulamalar yoluyla sizi dinlerler.

Kimler bu hizmetten yararlanabilirler?
Herkes.

Ne zaman, ne şekillerde yararlanılabilir?
Dilediğiniz zaman, randevulaşarak yararlanabilirsiniz. İkili iletişimin kurulabildiği her şekilde; yüzyüze, MSN ve Skype üzerinden, telefon, e-postalar ve yürüyüş esnasında...

Faydaları nelerdir?
"Hmm, tabi yaaaa!..." gibi ifade bulan farkındalıklar yaşamanıza vesile olur ve özdeğerlerinizi artırır.

Koç olmak için başlıca gereksinimler neler?
Bolca okumak, araştırmak, birçok eğitim almak, bilgileri uygulamak, kendi hayatımızda da uygulamak.

Kimler koç olabilirler?
Herkes.

Yaşam koçu olarak Mustafa Emin Palaz nerede duruyor?
Ruhsal gelişim sürecine ve kişisel alan kavramına odaklanmış, zihin üzerine uzmanlaşmış, alelade bir yurdum insanı.


Referansları nasıl?

Tek ifade ile; "Teşekkürler... Gerçekten :-)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))