25 Temmuz 2010 Pazar

Bir Yastıkta Kocasınlar:)


Saat 01:17. Tarih artık 25 Temmuz olmuş. Kanyon'a bakan, Maslak istikametindeki bankın birinde oturuyorum.
İçtiğim şaraplara sarhoş değilim, çakır bile değilim.
Keyif? Keyifliyim. Garip bir gündü, garip bir akşam ve garip bir geceydi. Ki yaldır yaldır yürüyüp eve gitmek yerine, kendime biraz zaman ayırıp oturduğum için kendimi tebrik ediyorum.
Bugün İndigo Ailesi'nden dostum Nihal ve mecburen uzatmalı sevgilisi Tolga evlendiler.
Nikahlarında, 8 yıllık beraberlikleri için açılan yepyeni bir sayfanın, hatta defterin heyecanlı kokusu sarmıştı zaten beni. Belki de upuzun bir aradan sonra ilk kez evlilik hayali kurdum.
Nikah... Evlilik... Henüz anlayamadığım, ama dostlarımda görünce hoşuma giden bağlar:)
Hani derler ya; bir yastıkta kocasınlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))