11 Ağustos 2012 Cumartesi

Mobbing; Patron Baskısı, Ekmek Kavgası, İspat Çabası...

"Bugüne kadar iş hayatımda gördüm ki her sektörde, her iş yerinde mobbing var. Ben kaç iş yeri değiştirdim, ama maalesef hepsinde mobbing uyguladılar" diyordu bir mağdur.
Bir sorunla hayatınızda birkaç kez karşılaşıyorsanız kendinize bir göz atın derim hep, değil mi?
Geçen gün Cadde Dergisi'nin Yaz 2012 sayısını gördüm evraklarımı toparlarken. Editör talebi üzerine mobbing konusunda dosya yapmıştım. Koçluk çalışmalarımdan ve sektördeki çözümlerden bahsetmiştim.

Merak ettim yenilik var mı çalışmalarda diye. Birkaç saat internet taraması yaptım. Bir iki makale haricinde yine benzer işlevsiz şeyler vardı. "Etkin önlemler alınmalı" şeklinde öneri cümleleri, kayıt altına alın diye işlerliği sorgulanan yöntemler...

Ben de daha çok şey paylaşmak istedim bu konuda.
Buraya tıklayarak Cadde Dergisi'ndeki yazımı okuyabilir ve arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Yakın zamanda benzer yazılar da paylaşcağım. Ayrıca http://arsiv.indigodergisi.com/73/mustafa-palaz.htm  linkinde ise İndigo Dergisi'nde yayınlanmış eski ama güncel bir yazıma da göz atmanızı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))