21 Ağustos 2012 Salı

Bu bir teşekkür yazısıdır :)

Hep birşeyler paylaşıyorum ya onunla bununla ilgili, bazen de kendimle ilgili.
Bu sefer bir teşekkür yazısı yazmak istedim.

İnternet aramaları ve zihin becerilerim sayesinde Dreamweaver gibi yazılım programlarından photoshop, illustrator gibi grafik programlarına kadar tüm ihtiyaçlarımı kendim karşılayabiliyorum.
Ayrıca bugüne kadar kendi web sitem dahil 40 kadar web sitesini de yine internet aramaları ve kendi becerilerim sayesinde yapabildim.
Dolayısıyla internette birşey araştırıyorsam ve bunu twitter veya facebook ile sormuşsam ağımdaki kişilere, bunun iki sebebi olabilir; bazen araştırdığım konuda takılabiliyorum, oysa en çok araştırmama başkaları da dahil olsun istiyorum.
Zaman zaman facebookta "bu konuyu Google'da arayabilirsin" gibi cevaplar alıyorum, teşekkür edip bırakıyorum, çünkü zaten öyle yaptım :)
Oysa bugün, az önce çok sevindirici birşey oldu.
Yeni bir makale yazacaktım ve internette araştırma yapıyordum. Sonra da tweet attım, bu konuda önerisi olan var mı diye. amacım, başkalarını da bu konuda çekmekti...
Bir arkadaşım, tweetimdeki soruyu görmüş, benim için araştırmış ve "Mustafa bu konuda 15 kadar makale var, istersen yollayayım, baktın mı sen?" dedi.
O kadar mutlu oldum ki...
Zaten kendi derdimi kendim çözebiliyorum, ama birinin daha bu konuda "Google'da ara" demek yerine zaten aramış olabileceğimi ve gözümden kaçabileceğini tahmin ettiği şekilde konuyu ele alıp da beni bilgilendirmesi...
Onur duydum, o sebeple de ona teşekkür etmek istedim.
Hem sohbetlerimizdeki desteğin hem de sıcak kanlı arkadaşlığın için çok teşekkürler Hülya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))