2 Ağustos 2012 Perşembe

Sağlık Bakanlığı'nın Projesine Destek Veriyorum


Grip olduğumuzda kimimiz kolayca geçirir, kimimiz yataklara düşer.
Bunda maruz kalınan virüsün etkenliği kadar, hastanın bağışıklığının da etkisi var, değil mi?
Peki bağışıklık dediğimiz şey, sadece metabolizmamızla mı ilgili? Yoksa psikoloji gibi göz ardı ettiğimiz başka unsurlar da var mıdır?

En önemli sağlık sorunlarından biri olan kilo problemlerine Sağlık Bakanlığı'nın bir kampanyası var: Obeziteye Karşı 10.000 Adım. 
http://saglik.gov.tr/  linkinde kampanya spotunu görebilirsiniz.

Aşırı kilonun altında yeme bozuklukları ve genetik yatkınlıklar gibi şeyler görülse dahi, kişinin kendi iradesiyle atlatılabiliyor, hele ki kitle hareketleriyle.
Bu sebeple kampanyaya ben de dahil olmak, destek vermek istedim.

Nihayetinde sağlıklı bireylerden oluşan bir toplum, daha refah içinde olacaktır. 

Kilo üzerine koçluk uygulamalarımı birçok kişi biliyor, değil mi? Kilo problemlerinin %100 psikolojik olduğundan bahsetmiştim http://mustep.blogspot.com/2012/07/kilo-dedigimiz-sey-100-psikolojik-bir.html linkinde. Kilo alış biçimindeki psikolojik farklılıklara, bunlara etkin müdahalelerin olumlu sonuçlandığına değinmiştim.

Şimdi çıtayı yükseltip obeziteyle de ilgilenmek istiyorum.
Özellikle obezite konusunda psikolojik destek almak istyenler lütfen cozum@mustep.com adresinden iletişime geçsinler.
Grup dinamiklerinden yararlanma isteyen veya önerisi olanlara da kapım açık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))