4 Temmuz 2013 Perşembe

Yaz İçin Kilo Kampanyası :)

Birçok arkadaşım tatile kaçıyor, düğün davetiyeleri havada uçuşuyor.
Ama…
Birçok arkadaşımda kocaman bir çekinme gözlüyorum. Kimisi formda olmadığını düşünüyor, diyetlerine uyamamış; kimisi de beğendiği düğün kıyafetlerine giyemiyor!
Ben de yardımcı olmak istedim bu noktada.

Kilo vermekse hedefiniz, sağlıklı yemek ve sağlıklı yaşamaksa…
Diyetisyen değilim biliyorsunuz; diyetinize karışmıyorum. Ne yiyip ne yemeyeceğinize karışmıyorum yani.
Sporcu değilim, fiziksel egzersizlerinize dokunmuyorum. Ama öneririm, yürüyün, hareket edin, kendinizi daha iyi hissedersiniz!
Uzmanlık alanım basit; zihin!
Dolayısıyla kilonuza sebep olan zihinsel süreçler üzerine çalışıyorum.

Kilo vermeniz üzerine daha önce birkaç yazım çıkmıştı, şu iki linke göz atabilirsiniz:
http://mustep.blogspot.com/2012/07/kilo-dedigimiz-sey-100-psikolojik-bir.html
http://indigodergisi.com/2012/11/kilo-kilo-dedigin-nedir-gulum/

Haziran ayında sağlıklı, kolayca ve keyifle kilo vermek üzerine çalışmıştım. Temmuzda da bu yoğunluğu sürdüreceğim ve kilo verme arzunuza seans bedellerimde %40 indirim yapmak istedim.  Hatta bu kampanyamı sevdiklerinize hediye etmek isterseniz %5 de ben hediye edeceğim ve %45 indirimle kilo verebilirsiniz.

İstanbul içinde, dışında yaşıyor olabilirsiniz, hatta yurtdışında da olabilirsiniz! Yüzyüze buluşabildiğimiz gibi telefon ve SKYPE imkanlarından da yararlanabilirsiniz! Türkçe veya İngilizce seans alabilirsiniz.

Sorularınız ve detaylı bilgi için cozum@mustep.com adresine mail atabilirsiniz, 505 509 7774 üzerinden arayabilirsiniz.

Son danışanlarımdan birinin düşüncelerini özet geçeyim ister misiniz?

“Kilo vermekten ötesi… Ağır bir diyetim vardı, ama hala kilo veremiyordum. Sen ise kendimle konuşabilmemi sağladın. Diyetimi de bıraktım ve daha rahat bir şekilde bir haftada 5 kilo verdim. Ötesi var; kendimle iletişim kurmaya başladım, iş arkadaşlarımla iletişim kurmaya başladım. Hayata bakışım değişti. Teşekkür ederim Mustafa” demişti İstanbul’dan bir müzik öğretmenimiz Deniz Hanım.

Başka bir danışanımla çalışmamı özet geçtiğim bir bilgi paylaşayım mı?
Öykümüzün özeti bu zihin haritası. Böylece hem kilo vermek için koçluk bakışımı görebileceksiniz hem de benzer sıkıntılarınız varsa çözüm için size ücretsiz ilham olmasını istedim.
Takdir edersiniz ki tüm çalışma değil, 4 aylık bir sürecin özetini paylaşıyorum.
Merak edenler için 30’lu yaşlarında, endüstri mühendisi, mobbing (işyerinde psikolojik taciz) mağduru, hipotiroid rahatsızlığı da olan bir kadındı sevgili danışanım.
Haritayı okurken, “sorun” yazılı kırmızı daldan başlayarak, saat yönünde okuyunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))