31 Temmuz 2013 Çarşamba

Sosyal Medya Sanılanın Ötesi

Sosyal medyayı aktif olarak kullanan birisiyim. Ancak her portala da geç girdiğim bir gerçek! Facebook'a mesela, artık davetiyelerden sıkıldığım için girmiştim, sonra hızla aktifleşmiştim.
Benzeri twitter için de geçerli. Öneri ve ısrar neticesinde orada aktifleşmiştim, sonrasında hoş bir ivme yakaladığımı düşünüyorum.
Linkedin'den sık sık tebrik ve teşekkür mailleri alıyorum. Pek kullanmıyorum ama 1000 üstü bağlantım var, iki dilde profilim ve birçok tavsiye mesajım yayında.
Bloguma da geç başlamıştım. Bugün ise 200ü çoktan geçti paylaşımlarım.
Bunları ve daha fazlasını yürütürken net bir strateji izlemiyordum ve bu noktada dostum Fatih Murat Eyioğlu destek oldu.
Bilgi İletim Firması'ndan bahsetmek istedim ben de.
Son günlerde daha etkili tweetler atmamı onlara borçluyum diyebilirim.
Böylece hitap ettiğim kitleyi netleştirebiliyorum ve bu kitlenin ihtiyaçlarını biraz daha iyi anlayabiliyorum.
Sahip oldukları programlar neticesinde yazılarımın okunma gücündeki artışı gözleme imkanım da oldu. Böylece Türkiye'ye has sessiz takipçiler ne gibi yazı yazmamı istiyorlar, biraz daha iyi görebiliyorum.
Siz de bu veya benzeri bir ihtiyaç içindeyseniz, selamımı vermeniz yeterli. Buraya tıklayarak Fatih'lerin çalışmalarına göz atmanızı öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))