10 Eylül 2012 Pazartesi

Seninle Bir Dakika...

4 Eylül'de yaptığımız BNI- Türkiye lansman toplantımızdan bahsetmiştim. http://mustep.blogspot.com/2012/09/networking-kart-alsverisi-degil-o-kagt.html linkinden konuyla ilgili paylaşımımı görebilirsiniz.
BNI çalışmasına göre, firmanızı ve yaptıklarınızı 1 dakika içinde karşınızdaki kişiye anlatıyorsunuz. Bir yerde speed networking sayılabilir bu kısım. Bu ismi, Ertuğrul Belen'in seminerlerinde duymuşsunuzd
Orada geçen 1er dakikalık sunumlar hakkında, etkinliğe katılamayan arkadaşlardan sorular aldım; "1 dakikada kendinle ilgili ne anlatabilirsin?" diye.
Ben de size benim sunumumu paylaşmak istedim.
Mükemmel mi, sorgulanır, ancak başarıya ulaştı diyebilirim.


"Hoş geldiniz,
Ben Mustafa Emin Palaz.
mustep gelişim hizmetleri çatısında koçluk ve yaratıcı eğitimler sunuyorum.
Temel uzmanlık alanım zihin, dolayısıyla psikoloji ve beynin çalışma sistemleri üzerine gidiyorum.
Eğer yaratıcı düşünme, kriz yönetimi, psikoloji, kişisel gelişim, sizin de ilgi alanınızdaysa, makalelerimi okumuş olabilirsiniz.
Şu günlerde yeni bir proje hazırlığındayım. Bunun için özel hastanelerimizin yöneticileriyle bir araya gelmek istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa, çok sevinirim.
Peki ben size nasıl yardımcı olabilirim?
     Yaratıcı perspektiflere ihtiyacınız varsa,
     Hayatınızda sık tekrar eden sıkıntılar varsa, 
     Mobbing durumu söz konusuysa
     Bırakmak istedikleri alışkanlıkları varsa,
     Gerçekten çözüm arayışındalarsa
Koçluk becerilerimle yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
İsmim mustafa emin palaz,
nasildahaiyiyaparim.com"

Başarı ölçütüm ne oldu peki?
Koçluk hizmetim için danışan adaylarım oldu.
Ayrıca orada bir talep belirttim ve Türkiye'nin en büyük özel hastanelerinden birinin İnsan Kaynakları Müdürü ile toplantı imkanı yakaladım.
Eğitimlerimden yararlanmak isteyen bir akademi oldu,
Sunumum üzerine tanışmak isteyen bir kişi de yönettiği yayınında köşe yazarı olmamı talep etti.

Bu tabi bana göre bir şey.
Peki siz?
İşinizi, beklentilerinizi, pazarınızı veya sorulursa eğer ne üzerine destek isteyeceğinizi bir veya birkaç dakikada aktarabilir misiniz karşınızdakine?
Bu, hem evelemeden gevelemeden iletişim kurmanızı sağlar hem de işinize hakimiyetinizi artırır.
Not: Ben sunum yaparken fotoğrafımı çeken, BNI Türkiye'nin başka bir kurucu üyesi olan, Brand IQ kurucu ortağı, dostum Gurur Canbaş'a teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))