10 Eylül 2012 Pazartesi

Çizgi Dışı Girişim Çatısında Sıra Dışı Bir Eğitmen :)

Girişimcilik bir kültürdür.
Ünlü fütürist Alphan Manas'ın bazı demeçlerinde KOSGEB destekli eğitimler ve benzerleri, girişimci yetiştirmek için pek de bir şey ifade etmez, çünkü girişimcilik eğitimle olmaz, içeriden gelir.
Ancak diğer taraftan eğitimler sayesinde, içerideki o tohumlar gün yüzüne çıkabilir.
Bugün benim 50 yerde kolum varsa, girişimciliğin psikolojisine dair bile ahkam kesebiliyorsam, bir yerde akademinin haricinde aldığım girişimcilik eğitimine borçluyum diyebilirim.
Benim girişimcilik eğitimlerimden sorumlu Tuğberk Seçkin, Eskişehir'de eski bir hocası, Mehmet Başar ile bir firma kurdu: Çizgi Dışı Girişim.
Çocuklarda girişimcilik kültürü oluşturmaya yönelik Çocuk Girişimciliği Eğitim Modülleri oluşturdular.
TÜBİTAK destekli çalıştaylarından Bilim Kampı ise öğretmenlerin bu konuda bilinçlenmesini amaçlıyor. İnovasyon Kampı, Ekonomi Okulu diğer çalışmaları, Girişimcilik İklimi ise 3 ayda bir yayınladıkları dergilerinin ismi.
Eskişehir'den başlayarak yaygınlaştırmayı planladıkları projeleri ise Çocuk Girişimciliği Uygulamalı Eğitim Programı.
Ben de hem onlara tanıtım desteği vermek istedim hem de bünyelerindeki nadide eğitmenler arasında bir köşe aldım.

Sitede yayınlanan biyografime bakmak isteyenler de buraya tıklayabilir.


www.cizgidisigirisim.com.tr,
www.girisimcilikiklimi.com,
www.girisimcilikkulturu.net üzerinden çalışmalarına bakmanızı öneriyorum.

Ulusal kalkınma için 2 yol gösteriyor çalışmalar; eğitim ve girişim. Bu arkadaşlar ikisini bir arada ve ERKENDEN yapmayı başarıyorlar. Malum, ağaç yaşken daha güzel eğiliyor.
Bir bilim kampı çalışmalarından da abim Tuğberk'in (tugberk.seckin@cizgidisigirisim.com.trbir fotoğrafını paylaşmak istedim. Konu da hoş değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))