1 Mayıs 2012 Salı

Kutup Yıldızı Kıvılcımı Ateşe Çevirir

From Evernote:

Kutup Yıldızı Kıvılcımı Ateşe Çevirir

2 gündür düşünüyorum, CEDAY FOTOĞRAFÇILIK girişimcileri nasıl da zorlanıyor diye. Okul yönetiminde dirençler oluyor, bazı hocalardan dirençler oluyor, arkadaşlarından ve ve aile üyelerinden...
Oysa başarılarını kanıtladıklarında herkes kucak açacak, hatta sahiplenecek.
Benzer şey herkeste,her yerde.
Atatürk ve kurmaylarıbaşarılı olmasaydı 19 Mayıs, kurtuluşun bayramı değil, isyanın günü olmayacak mıydı?
Babam bana hurafelerle uğraşma der, kızardı. Koçluk da neymiş, psikoloji para kazandırmaz,  vs... Meslek seçimime direkt karışmadı ama içerldiğini okuyordum gözlerinden. Misafirler ben yan odadayken ne iş yaptığımı babama sorarlarsa, "bizim anlamadığımız abidik gubidik şeyler" diye cevaplardı.
Ben biraz büyüyüp serpilip de koca işadamlarına eğitimler vermeye, koçluk yapmaya başlayınca zekamla, öngörülerimle övündüğünü de gördüm. Belki de artık içerlemiyor, "bu çocuğu da böyle kabulllenelim" diyordur.
Doğa da böyle anlaşılan, mesela erkek kadına spermlerini verince hemen başlamıyor gebelik süreci, değil mi?
Triatlon aşan spermlerden ancak bir kısmı finişe geliyor ve devasa bir duvarla karşılaşıyor. Onu aşabilenlerden ancak bir tanesi ise hayata tutunmayı başarırsa kadın artık kendisini anne sayıyor. Bir sürü "yapılacaklar listesi".
Keza kibritler...
İlk yaktığınızda ateş korunmalı ki sonra kavını alsın ve kolay kolay sönmesin.
Pei sizin girişiminizin veya özel hayatınızda aldığınız kararların ilk kıvılcım anından ateş haline gelmesi nasıl mümkün?
Bunun için en ideal yol kutupyıldızı edinmeniz, onu belirginleştirmeniz ve ruh haliniz nasıl olursa olsun, onu gözleyebilmeniz.
Haliyle odaklanmamız gereken soru, kutup yıldızınız nerede, ne yönü gösteriyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))