9 Mart 2012 Cuma

Moblananlar Buyursun


Mobbing kavramı, son zamanların iş dünyasında en çok anılan kavramlarından biri. Patronların, amirlerin, sorumluların, hatta iş arkadaşların, bilinçli ya da bilinçsiz, size rahatsızlık yaratması diye özetleyebiliriz.

Özellikle Türkiye olarak dünya genelinde, internet aramalarında 2011'de 8. sıradayken, 2012'de 7. sıraya yükselmişiz ülke olarak.

Endüstriyel psikoloji, iş hukuku gibi alt bilimler bu konuda geliştirme, refah düzeyimizi artırma çabalarındayken, bir dergi de bu konuda hazırlanacak dosyaları için yardım talep etti. Yakında bunun da detaylarını paylaşırım.

Madem mobbing üzerine çalışacağım, bari deneyimleri tazeleyeyim dedim. Mart sonuna kadar, koçluk çalışması için özellikle mobbingden şikayetçi arkadaşlarla çalışmak istiyorum.

Teşvik etmek için de birşey öneriyorum: çalışma konumuzun mobbing olacağı arkadaşlara %50 indirim yapıyorum.

Klasik olarak koçluk etiğinin başlıca kuralı; gizlilik üzerinden yol alacağımızı hatırlatırım.
Normal koçluk sürecinden farkı, kendi sıkıntınızı aşmakla kalmayacak, başkalarına da yardımcı olabileceğiniz bir süreç geçireceksiniz.

İstanbul dışından yararlanmak isteyenlerle de telefon veya yazılım imkanlarından yararlanabiliyorsunuz.

Çevrenizle de paylaşabilirsiniz.
Daha önce yaptığım bir çalışmayla ilgili şu hoş makaleyi okumanızı öneriyorum: İNDİGO DERGİSİ

İletişim için: cozum@mustep.com

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Mart sonunu nisana uzattım ve özellikle bu hafta bazı rötuşlar için 1 kişiye ihtiyacım var.
    Mobbing konusunda sıkıntı çeken bir arkadaşla ücretsiz 1 koçluk seansı yapmak istiyorum 6 Nisan gün sonuna kadar.
    İletişim için cozum@mustep.com lütfen

    YanıtlaSil

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))