29 Kasım 2014 Cumartesi

Etkinliklerde Mustafa

Bugünlerde çok yoğun etkinlikler var. Hani öyle ki dörde bölünsem yine yetişemem. Benzer durum önümüzdeki günlerde de aynı olacak gibi. Hem bunlara yetiş hem kendi işini yürüt hem kendine zaman ayır hem de arkadaşlarına zaman ayır… Son günlerde aksaklıklar olmaya başladı. Sanki etkinlik organizatörleri, katılımcıları birbirine kırdırmak ister gibi. Dizilerde oluyormuş ya, rakip dizileri birbiriyle eş zamanlara koyuyorlarmış galiba. Hadi İnovasyon Zirvesi ve Pazarlama Zirvesi alakasız grupların oluşumları desek MÜSİAD Fuarı ve MARİFED Fuarı eski akıl kardeşliğindeki örgütlerin organizasyonları ve tam da aynı gün. Üstelik birinde tanıtımlar konusunda bakanlık destek verirken, açılışında-kapanışında cumhurbaşkanı da başbakan da ziyaret ederken diğerine dokunulmuyor, devlet desteği verilmiyor. Manidar geldi bana.
Blog tasarladığımda kısaca bahsedeyim programımdan dedim, ama düşünürken yoruldum. Hem ne kadar zevk alarak koştursam da seni çok da ilgilendirmeyebilir. Facebook’tan falan yazan insanlar yoğunluğuma atfediyorlar. Evet yoğunum. Bölüne bölüne çoğalıyorum. Bilgi damlarken kovayı doldurmaya çalışıyorum naçizane. Bu süreçte bazı arkadaşları, bazı abi-ablalarımı ihmal ettim. Bazı dostlarımın zirve konuşmalarına katılamadım, öyle ki bana yapılacak bir plaket takdimine dahi gidemedim. Ama neler oldu, kuruluşundan beri iyi-kötü yanlarında bulunduğum İndigo Dergisi’nde 9. yaşımızı kutladık. 3 yeni benzersiz projeye başlangıç verdik. Bir yerlerde yeni yazılarım yayınlandı, ama zaman içinde paylaşırım. Yeni dünya stratejileri üzerine kitabım basım sürecine girdi ve yeni bir kitaba başladım. Bu bir giriş olsun mu? Çünkü katıldığım bazı etkinliklerden notlarımı paylaşmak istiyorum. PERYÖN Kongresi’nde blogger rozetiyle katılan arkadaşları görünce kendi bloğumu ihmal ettiğimi fark etmiştim. Sadece okuyordum. Hele ki Dijital İK Zirvesi’ne blogger olarak davet edilince yeniden yazmak istedim. Hazır kendimle ilgili yazmaya başlamışım, ufak bir not; beni yönetebilecek bir asistan arıyorum. Hafızası benimkinden iyi olmalı, takipçiliği benimkinin 56721676 katı olmalı, şirin biri olmalı ve özellikle daha erdemli bir dünya inancı olmalı. kriz@firsatyonetimi.com üzerinden iletişime geçerseniz, geçirirseniz ne güzel olur. Selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))