5 Haziran 2013 Çarşamba

Direniş değil bu günler, bambaşka bir şey...

Geçtiğimiz günler birçok şeyi baştan sorgulamamız gereken günlerdi değil mi?
Gezi olaylarını tasvip edelim ya da etmeyelim, eğer halâ düşünmüyorsak "noldu, neden oldu" diye... Başımızı farkında olmadan kuma gömmüşüz demektir.
Bu konudaki bakışımı blogumdan göz atabilirsiniz. Birkaç şey karaladım, birkaç yazı da yolda.
Düşüncelerimden öte ne var şimdi sırada?
Bu olayların yıpratıcı etkilerini gözledim, bunun için birşey yapmak istedim.
Öncelikle bu eylemler sebebiyle haklı/haksız yoğun gaza maruz kalan insanlarda solunum sıkıntıları söz konusu olabilir.
Tuz terapi odaları, KOAH gibi, astım gibi rahatsızlıklar için çok iyi. Türkiye'nin ilk tuz terapi merkezi Sense Renaisense de Bağdat Caddesi'ndeki kapılarını, mağdur arkadaşlara ÜCRETSİZ açıyor. Linki tıklayın, iletişim bilgisi orada.
Solunum kadar bir başka sıkıntı da psikoloji. Şiddete maruz kalan birçok insan gözlemledim yardım koordinasyonu yaparken.
Mor Danışmanlık kurucusu dostum Murat Tali da ücretsiz EFT yapıyor. Buraya tıklayarak EFT hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Ben de psikolog arkadaşlardan bir grup oluşturdum ve psikolojik travma yaşayan arkadaşlara ücretsiz destek oluyoruz.
Psikolojik destek arayanların benimle iletişime geçmesi yeterli. Hemen ben ya da daha uygun biri ilgilenecek.
Burada küçük bir şeyin altını çizmek istiyorum. Siyasileştirilen bir eylemin, halâ siyasetüstü olduğuna inanıyorum. Dolayısıyla herhangi bir görüşün mensubu da olabilirsiniz, hatta bu olaylardan etkilenen bir polis memurumuz da olabilirsiniz.
Hepimiz insanız!
Fotoğraf da Gezi Park'a ziyaretim sırasında Hürriyet'in haber yapma gereği duyduğu sarılma eylemimizden birisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzla blogu zenginleştirdiğiniz için teşekkürler :)))